Tjöta bara!


 
Det har vart ett jävla tjöt på mig i dag! Jag kom hem från skolan för typ en timma sen, jag har vart där hela dagen, från kl nio till klockan 7.. Och jag har inte fått ett skit gjort! Jag har endast målat en bakända på en liten halvfärdig fågel på min akvarell (vilket tog typ tio minuter) annars har jag bara suttit i köket och tjötat bort en hel dag! Inte för att det inte har vart trevligt, men mitt framtida jag som sitter i vår och målar som en galning för att ha nått att ställa ut till slututställningen kommer hata mitt nuvarande jag för att jag inte gör något vettigt, Skärpning Mikaela!
 
I morgon kommer jag limma fast räva i ateljén, sådeså!
 
Hittade förövrigt ett gäng otroligt fula bilder på mig själv, till exempel denna ↑ som föreställen någon slags down-verition av ett duckface. Jag ska börja ha en mapp på datorn med fulbilder, i fall om att jag råkar få lite för mycket självförtroende någon gång, det är ett bra botemedel tror jag!

 
 
2012-09-18 @ 20:18:24 Vardagliga Bestyr Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback